Buy Template
Marketingo strategija

Marketingo - rinkodaros sąvokų reikšmės

Marketingo - rinkodaros sąvokų reikšmės

Google reklama

Google reklama kabai platus terminas, kuris apima visas Google reklamos formas: paieškos, banerinė, Gmail. Youtube, Google maps ir partnerių tinklų reklama. Dažniausiai naudojama Google paieškos reklama (senas pav. – Google adwords), kai įmonė būna pirmose pozicijose pagal pasirintkus raktažodžius, kuriuos suveda žmonės.

Impressions (parodymai)

Konkrečios reklamos parodymų skaičius, tačiau nebūtinai reiškia, kad reklama buvo pamatyta žmogaus. Tiesiog sistema skaičiuoja, kad tiek kartų buvo parodyta skirtingose reklamos vietose.

Cost (kaina)

Suma, kuri buvo išleista konkrečiai reklamai per konkretų pasirinktą laikotarpį.

Clicks (paspaudimai)

Tai skaičius, kuris rodo kiek kartų buvo paspausta ant Jūsų reklamos (maketo, mygtuko, puslapio…)

Conversion (konversija)

Specifinis tikslas, kurį matuojate, sekate. Kiekvienas verslas pasirenka skirtingus sekti dalykus. Vieni seka skambučių kiekį, kiti užpildytas užklausas, kiti produkto pardavimus. Taigi konversija yra jūsų verslui svarbus atliktas veiksmas iš kliento.

CPM (cost per thousand impressions)

Kaina, kurią mokate už 1000 parodymų. Būtent tiek turite sumokėti, kad jūsų reklama būtų parodyta 1000 kartų, tačiau kaip ir minėta, nebūtinai pamatyta.

CPC (cost per click)

Kaina, kurią sumokate už 1 paspaudimą ant jūsų reklamos. Ši kaina gali skirtis dėl įvairių kriterijų, nuo verslo srities. Žinoma, visada siekiamybė, kad ši kaina būtų kuo mažesnė. Kuo mažesnė kaina, tuomet tai rodiklis, kad reklama iš tiesų veikia ir yra efektyvi. Šis skaičius gaunamas paspaudimų skaičių padalinus iš parodymų skaičiaus.

Cost per conversion

Tai suma, kurią sumokate už savo pasirinktos konversijos gavimą, pavyzdžiui gautą užklausą arba parduotą produktą. Pagal tai galite lengvai pasiskaičiuoti ar verta investuoti tokią sumą už tokią konversiją. Tai vienas svarbiausių rodiklių reklamoje ir versle.

Conversion rate (konversijų rodiklis)

Tai procentinis skaičius, kuris rodo kiek jūsų reklama buvo paspausta ir keik iš tų paspasudimų virto konversija. Taigi šis skaičius gaunamas KONVERSIJŲ SKAIČIUS dalinamas iš PASPAUDIMŲ SKAIČIAUS (clicks)

Budget (biudžetas)

Bendra suma, kuri skirta pasirinktai reklamos kampanijai.

Revenue (pajamos)

Pajamos, kurios buvo sugeneruotos iš konkrečios reklamos kampanijos.

Profit (pelnas)

Pelnas (be reklamos išlaidų), kuris buvo sugeneruotas konkečios reklamos kampanijos.

ROAS (return on ad spend) (reklamos atsiperkamumas)

Skaičius, kuris parodo kiek kartų atsiperka arba neatsiperka reklama. Pavyzdžiui išleidžiate reklamai 1 EUR, o reklama sugeneruoja 10 eur, tuomet ROAS bus 10:1. Šis skaičius gaunamas gautas pajamas iš reklamos padalinus iš išleistos pinigų sumos.

AOV(average order value) (vid. užsakymo vertė)

Vidutinė suma, kurią išleidžia svetainės lankytojai per pasirinktą laikotarpį. Vienas perka už 10, kitas už 100, tuomet vidutinė pirkimo suma bus 110/2= 55.

CLV (customer lifetime value) (viso gyvenimo kliento vertė)

Tai kliento vertė išreikšta pinigais per visą gyvenimą. Šis skaičius pasako kiek vertas kiekvienas klientas per visą laikotarpį, kol turi ryšį su mūsų įmone. Čia įskaičiuojami ir ateities pirkimai.

STARTUOKIME

Ženkime į šviesesnį ir garantuotą rytojų!

Už mažiausias išlaidas - didžiausias pelningumas.